GUEST EXPERIENCE & QUALITY MANAGER [South Korea]


 

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Job Description


  • Responsible for monitoring, evaluating and auditing the overall quality of service
  • Analyzing customer feedback and providing strategic direction to continuously improve overall rating
  • Managing CS-related system (TrustYou, TripAdvisor, etc.)
  • Ensuring full compliance of the Brand Assurance
  • Develop, implement & execute surprise & delight initiatives to elevate our guests’ experience

  • 전반적인 서비스 품질 모니터링, 평가 및 감사를 담당
  • 고객 피드백 분석하고 전반적인 만족도 점수를 지속적으로 향상시키기 위한 전략방안 제시
  • CS관련 시스템 운영담당 (TrustYou, TripAdvisor 등)
  • 브랜드 스탠다드 준수
  • 고객 경험을 향상시키기 위한 놀라움과 즐거움 계획을 개발&실행


Work Experience


  • 페어몬트 인재상 :

카리스마(Charismatic)와 사려 깊은(Thoughtful) 마인드와 자세를 갖춘 자

  • 특1급 럭셔리 호텔 경험자 우대
  • 영어 문서작업 및 소통능력 최상
  • 한국어 능력 우대
  • 커뮤니케이션 능력 상

  • Fairmont Talent:

Charismatic and thoughtful mind and attitude

  • Premium/luxury hotel Experiences
  • Job-related certificates
  • High Communication Skills
  • Fluent written and verbal communication skills in English is a must
  • Korean Language is a plus

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