$ads={1}
Job Description
- Responsible for monitoring, evaluating and auditing the overall quality of service
- Analyzing customer feedback and providing strategic direction to continuously improve overall rating
- Managing CS-related system (TrustYou, TripAdvisor, etc.)
- Ensuring full compliance of the Brand Assurance
- Develop, implement & execute surprise & delight initiatives to elevate our guests’ experience
전반적인 서비스 품질 모니터링, 평가 및 감사를 담당- 고객 피드백 분석하고 전반적인 만족도 점수를 지속적으로 향상시키기 위한 전략방안 제시
- CS관련 시스템 운영담당 (TrustYou, TripAdvisor 등)
- 브랜드 스탠다드 준수
- 고객 경험을 향상시키기 위한 놀라움과 즐거움 계획을 개발&실행
Work Experience
- 페어몬트 인재상 :
카리스마(Charismatic)와 사려 깊은(Thoughtful) 마인드와 자세를 갖춘 자
- 특1급 럭셔리 호텔 경험자 우대
- 영어 문서작업 및 소통능력 최상
- 한국어 능력 우대
- 커뮤니케이션 능력 상
Fairmont Talent:
Charismatic and thoughtful mind and attitude
- Premium/luxury hotel Experiences
- Job-related certificates
- High Communication Skills
- Fluent written and verbal communication skills in English is a must
- Korean Language is a plus